Scenarii :
1) CAPTURE THE FLAG
Pregatirea terenului:
Sunt necesare urmatoarele:
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- 2 steaguri care sa fie arborate în bazele respective
Limita de timp sugerat : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) Toti jucatorii trebuie sa înceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;
2) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
3) Daca un jucator este eliminat în timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa îl agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);
4) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;
5) Când un jucator poarta steagul, acesta trebuie sa ramâna vizibil tot timpul si trebuie carat în mâna, legat de mâna sau de gât.
Pentru a câstiga jocul :
- capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.
2) BLACKJACK
Pregatirea terenului:
Sunt necesare urmatoarele:
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- 2 steaguri care sa fie arborate în bazele respective;
- fiecare jucator are la dispozitie 21 bile cu vopsea.
Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) Jucatorii nu au voie sa-si împrumute mingiile de vopsea;
2) Când un jucator si-a terminat mingiile de vopsea el este eliminat din joc;
3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire)si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;
4) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
5) Daca un jucator este eliminat în timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa îl agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);
6) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;
7) Când un jucator poarta steagul, acesta trebuie sa ramana vizibil tot timpul si trebuie carat în mâna, legat de mâna sau de gât.
Pentru a câstiga jocul :
- capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza dumneavoastra.
3) PROTECT THE V.I.P.
Pregatirea terenului:
Sunt necesare urmatoarele:
- 2 baze cu steag;
- 2 echipe egale numeric;
- un membru al fiecarei echipe e ales V.I.P.;
- echipele sunt duse la bazele proprii;
- V.I.P.-ul este legat la capatul unei funii de 600 cm; celalalt capat este legat de un obiect imobil (de exemplu un copac);
- pentru a adauga putin antren jocului, V.I.P.-ul poate sa nu fie legat, în schimb arma sa este legata;
- alta varianta este de a limita toti jucatorii la a avea doar 20 bile cu vopsea, în timp ce V.I.P.-ul poate avea un numar nelimitat de bile cu vopsea.
Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) V.I.P.-ul nu-si poate desface singur funia;
2) Daca se joaca varianta cu arma legata, V.I.P.-ul îsi poate abandona arma dar nu poate folosi arma altuia.
3) Daca folositi optiunea cu vopsea limitata, jucatorii nu-si pot împrumuta mingi de vopsea;
4) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire)si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;
5) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
6) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a câstiga jocul :
- eliminati V.I.P.-ul echipei adverse.
4) ATACK AND DEFENCE
Pregatirea terenului:
Sunt necesare urmatoarele:
- O echipa este numita “Atacatori”si cealalta “Aparatori”;
- Alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;
- “Aparatorii” trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;
- Desemnati limitele care vor da libertate de miscare “Aparatorilor” în afara bazei.
Limita de timp sugerata : 10 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) “Aparatorii” nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;
2) “Atacatorii” pot ataca din orice loc al terenului;
3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;
4) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
5) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a câstiga :
- “Atacatori”: Smulgeti steagul din suportul sau. Nu este necesar sa va limitati la limitele bazei.
- “Aparatori”: Opriti “Atacatorii”
5) RABIT HUNT
Pregatirea terenului:
Sunt necesare urmatoarele:
- iepurele (o persoana);
- Vânatorii (o ceata de oameni);
- Un jucator se ofera voluntar sa fie iepure. Pentru a-i acorda un fel de avantaj (sunt sigur ca îl va aprecia), aveti 2 optiuni:
- 1)iepurele primeste o arma semiautomata plus un obiect pe care îl poate folosi ca scut.
- 2)iepurele poate avea o cantitate nelimitata de vopsea, iar Vânatorii au numai câte 20 de bile cu vopsea de fiecare jucator.
Limita de timp sugerata : 20 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) Daca iepurele are optiunea arma semiautomata / scut, loviturile care nimeresc scutul nu conteaza pentru eliminare;
2) Iepurele are 5 minute avans pentru a pleca în teren;
3) Se va da un semnal astfel încât sa stie si iepurele când a început jocul;
4) Toti Vânatorii încep în acelasi moment si din acelasi loc;
5) Când se foloseste optiunea de limitare a mingiilor de vopsea, daca un Vânator ramâne fara munitie el este eliminat din joc;
6) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
7) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale iepurelui.
Pentru a câstiga :
- Daca esti iepure: “TRAIESTE!!!”
- Daca esti Vânator: elimina iepurele.
6) SAVE THE HOSTAGE
Pregatirea terenului :
Sunt necesare urmatoarele:
- 2 Echipe: “Salvatori”si “Teroristi”;
- “Teroristii” aleg unul dintre “Salvatori” pentru a fi “ostatic”;
- O baza unde trebuie adus “ostaticul” de catre “salvatori”, numita “Sanctuar”
- Sunt desemnate 2 arii de detentie a “ostaticului”. Localizarea uneia dintre arii este comunicata “salvatorilor”. “Teroristii” nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicata “salvatorilor”. “Salvatorii” vor fi nevoiti sa-l salveze pe “ostatic”si sa-l escorteze la “Sanctuar”.
Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) “Teroristilor” le sunt oferite 5 minute avans pentru a tranporta “ostaticul” în una dintre cele doua arii;
2) “Teroristii” sunt anuntati si ei de începerea jocului;
3) “Teroristii” nu pot muta ostaticul în afara ariei alese;
4) “Ostaticul” nu va încerca sa evadeze;
5) Daca “ostaticul” este lovit, echipa care l-a lovit pierde;
6) “Ostaticul” trebuie sa fie însotit de cel putin un “salvator” atunci când ajunge la “Sanctuar”, pentru a se termina jocul;
7) Daca “ostaticul” ramâne singur din oricare motiv, dupa ce a fost salvat, el trebuie sa ramana pe loc si sa astepte ca “salvatorii” sa-l gaseasca. Poate striga dupa ajutor, daca vrea;
8) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
9) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a câstiga :
- “Teroristi” : Opriti “salvatorii” în intentia lor de a-l duce pe “ostatic” la “sanctuar”;
- “Salvatori”: Aduceti “ostaticul” la “sanctuar”