Scenarii :

 

 

1) CAPTURE THE FLAG

 

Pregatirea terenului:

Sunt necesare urmatoarele:

- 2 baze cu steag;

- 2 echipe egale numeric;

- 2 steaguri care sa fie arborate în bazele respective

Limita de timp sugerat : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

 

Reguli :

1) Toti jucatorii trebuie sa înceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire)  si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;

2) Jucatorii care au fost  loviti sunt eliminati din joc;

3) Daca un jucator este eliminat în timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa îl agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);

4) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

5) Când un jucator poarta steagul, acesta trebuie sa ramâna vizibil tot timpul si trebuie carat în mâna, legat de mâna sau de gât.

 

Pentru a câstiga jocul :

- capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.

 

 

2) BLACKJACK

 

Pregatirea terenului:

Sunt necesare urmatoarele:

- 2 baze cu steag;

- 2 echipe egale numeric;

- 2 steaguri care sa fie arborate în bazele respective;

- fiecare jucator are la dispozitie 21 bile cu vopsea.

Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

 

Reguli :

1) Jucatorii nu au voie sa-si împrumute mingiile de vopsea;

2) Când un jucator si-a terminat mingiile de vopsea el este eliminat din joc;

3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul  desemnat a fi punct de pornire)si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;

4) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

5) Daca un jucator este eliminat în timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa îl agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);

6) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

7) Când un jucator poarta steagul, acesta trebuie sa ramana vizibil tot timpul si trebuie carat în mâna, legat de mâna sau de gât.

 

Pentru a câstiga jocul :

- capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza dumneavoastra.

 

 

3) PROTECT THE V.I.P.

 

Pregatirea terenului:

Sunt necesare urmatoarele:

- 2 baze cu steag;

- 2 echipe egale numeric;

- un membru al fiecarei echipe e ales V.I.P.;

- echipele sunt duse la bazele proprii;

- V.I.P.-ul este legat la capatul unei funii de 600 cm; celalalt capat este legat de un obiect imobil (de exemplu un copac);

- pentru a adauga putin antren jocului, V.I.P.-ul poate sa nu fie legat, în schimb arma sa este legata;

- alta varianta este de a limita toti jucatorii la a avea doar 20 bile cu vopsea, în timp ce V.I.P.-ul poate avea un numar nelimitat de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

 

Reguli :

1) V.I.P.-ul nu-si poate desface singur funia;

2) Daca se joaca varianta cu arma legata, V.I.P.-ul îsi poate abandona arma dar nu poate folosi arma altuia.

3) Daca folositi optiunea cu vopsea limitata, jucatorii nu-si pot împrumuta mingi de vopsea;

4) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire)si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;

5) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

6) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

 

Pentru a câstiga jocul :

- eliminati V.I.P.-ul echipei adverse.

 

 

4) ATACK AND DEFENCE

 

Pregatirea terenului:

Sunt necesare urmatoarele:

- O echipa este numita “Atacatori”si cealalta “Aparatori”;

- Alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;

- “Aparatorii” trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;

- Desemnati limitele care vor da libertate de miscare “Aparatorilor” în afara bazei.

Limita de timp sugerata : 10 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

 

Reguli :

1) “Aparatorii” nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;

2) “Atacatorii” pot ataca din orice loc al terenului;

3) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decât atunci când jocul a început;

4) jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

5) jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

 

Pentru a câstiga :

- “Atacatori”: Smulgeti steagul din suportul sau. Nu este necesar sa va limitati la limitele bazei.

- “Aparatori”: Opriti “Atacatorii”

 

 

5) RABIT HUNT

 

Pregatirea terenului:

Sunt necesare urmatoarele:

- iepurele (o persoana);

- Vânatorii (o ceata de oameni);

- Un jucator se ofera voluntar sa fie iepure. Pentru a-i acorda un fel de avantaj (sunt sigur ca îl va aprecia), aveti 2 optiuni:

- 1)iepurele primeste o arma semiautomata plus un obiect pe care îl poate folosi ca scut.

- 2)iepurele poate avea o cantitate nelimitata de vopsea, iar Vânatorii au numai câte 20 de bile cu vopsea de fiecare jucator.

Limita de timp sugerata : 20 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

 

Reguli :

1) Daca iepurele are optiunea arma semiautomata / scut, loviturile care nimeresc scutul nu conteaza pentru eliminare;

2) Iepurele are 5 minute avans pentru a pleca în teren;

3) Se va da un semnal astfel încât sa stie si iepurele când a început jocul;

4) Toti Vânatorii încep în acelasi moment si din acelasi loc;

5) Când se foloseste optiunea de limitare a mingiilor de vopsea, daca un Vânator ramâne fara munitie el este eliminat din joc;

6) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

7) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale iepurelui.

 

Pentru a câstiga :

- Daca esti iepure: “TRAIESTE!!!”

- Daca esti Vânator: elimina iepurele.

 

 

 

6) SAVE THE HOSTAGE

 

Pregatirea terenului :

Sunt necesare urmatoarele:

- 2 Echipe: “Salvatori”si “Teroristi”;

- “Teroristii” aleg unul dintre “Salvatori” pentru a fi “ostatic”;

-  O baza unde trebuie adus “ostaticul” de catre “salvatori”, numita “Sanctuar”

- Sunt desemnate 2 arii de detentie a “ostaticului”. Localizarea uneia dintre arii este comunicata “salvatorilor”. “Teroristii” nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicata “salvatorilor”. “Salvatorii” vor fi nevoiti sa-l salveze pe “ostatic”si sa-l escorteze la “Sanctuar”.

Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata în functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

 

Reguli :

1) “Teroristilor” le sunt oferite 5 minute avans pentru a tranporta “ostaticul” în una dintre cele doua arii;

2) “Teroristii” sunt anuntati si ei de începerea jocului;

3) “Teroristii” nu pot muta ostaticul în afara ariei alese;

4) “Ostaticul” nu va încerca sa evadeze;

5) Daca “ostaticul” este lovit, echipa care l-a lovit pierde;

6) “Ostaticul” trebuie sa fie însotit de cel putin un “salvator” atunci când ajunge la “Sanctuar”, pentru a se termina jocul;

7) Daca “ostaticul” ramâne singur din oricare motiv, dupa ce a fost salvat, el trebuie sa ramana pe loc si sa astepte ca “salvatorii” sa-l gaseasca. Poate striga dupa ajutor, daca vrea;

8) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

9) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

 

Pentru a câstiga :

- “Teroristi” : Opriti “salvatorii” în intentia lor de a-l duce pe “ostatic” la “sanctuar”;

- “Salvatori”: Aduceti “ostaticul” la “sanctuar”